Matematický kroužek, lekce 16 – 26

Pavučiny, Rodokmen, Indické násobení, Algebrogramy, Číselná osa, Šipkové grafy – nová matematická prostředí, která jsme navštívili. Zkoušeli jsme také práci v týmu – dokážeme se domluvit, rozdělit si úkoly a splnit zadanou práci dobře a v termínu? Geometrickou představivost jsme rozvíjeli řešením úloh z prostředí Krychlové stavby, Tangram, Čtvercová mříž, Osová souměrnost. V 26. lekci jsme otevřeli téma Obvod a obsah obrazců ve čtvercové mříži. Úkoly z dřívějších ročníků matematické soutěže Klokan v kategoriích Klokánek a Cvrček jsem řešili v lednových lekcích. Při hře Sova jsme kultivovali náš popisný jazyk a matematickou terminologii. Ukázky vybraných úloh z lekcí 16 – 26 najdete zde.